مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 19:402023-01-02سياسي

اجرای پویش اهدای خون به نیت حاج قاسم در گلستان


مدیرکل انتقال خون گلستان از راه اندازی پویش اهدای خون در سومین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت در سطح استان خبر داد.

- فاطمه محمدی امروز یکشنبه 12 دی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی پویش اهدای خون در سطح استان گلستان راه اندازی شد و داوطلبان در قالب این پویش می توانند برای اهدای خون اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پویش اهدای خون به نیت حاج قاسم از روز شنبه 10 دی در استان گلستان آغاز شده است، افزود: فراخوان برای اهدای خون در این پویش انجام شده و برای این منظور تمامی مراکز اهدای خون در استان گلستان آماده خدمت رسانی و پذیرش مراجعان به پایگاه های اهدای خون هستند.

مدیرکل انتقال خون گلستان با تأکید بر اینکه در آغاز فصل سرما نیازمند استمرار همراهی مردم برای اهدای خون و نجات جان بیماران هستیم، تصریح کرد: پویش اهدای خون به نیت سردار سلیمانی می تواند به افزایش ظرفیت ذخایر خونی کمک قابل توجهی کند.

محمدی از داوطلبان خواست با شرکت در این اقدام خیرخواهانه لبخند نجات بیماران نیازمند را به لبخند سردار آسمانی شهید سلیمانی پیوند بزنند و گفت: حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده ارشد جبهه مقاومت و مرد میدان، قطره قطره خون خود را برای آرامش و امنیت این آب و خاک فدا کرد امروز هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش اهدای خون به نیت حاج قاسم در گلستان

اجرای پویش اهدای خون به نیت حاج قاسم در گلستان