مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 18:452023-01-02سياسي

سردار سلیمانی با بصیرت و شجاعت دشمن را به سطوح آورده بود


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با شجاعت، بصیرت و سلحشوری خود در جبهه مقاومت دشمن را به سطوح آورده و کمرشان را شکسته بود.

- اردبیل- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با شجاعت، بصیرت و سلحشوری خود در جبهه مقاومت دشمن را به سطوح آورده و کمرشان را شکسته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین علیه عصر دوشنبه در یادواره شهدا و بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در کارخانه سبلان پارچه اردبیل اظهار کرد: بصیرت، شجاعت و سلحشوری های حاج قاسم سلیمانی دشمن را در عرصه ها و صحنه های مختلف زمین گیر کرده بود و جبهه معاند تلاش می کرد تا انتقام سختی را از او و ملت ایران بگیرد.

وی تصریح کرد: با پاکسازی سوریه و کشورهای منطقه از وجود ناپاک داعش و گروه های انحرافی، شهید سلیمانی سعی کرد تا پرچم عزت و عظمت امت اسلامی را بلند کند و همین حرکت امروز مکتب ارزشمندی را به وجود آورده که دنیا به رهروی از آن افتخار می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یاد و خاطره مجاهدان فی سبیل الله به ویژه شهدای جبهه حق علیه باطل را گرامی داشت و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی که همواره خود را سربازی جان بر کف در مسیر انقلاب، اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی با بصیرت و شجاعت دشمن را به سطوح آورده بود

سردار سلیمانی با بصیرت و شجاعت دشمن را به سطوح آورده بود