مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 17:152023-01-02سياسي

پابند الکترونیکی برای 300 نفر از زندانیان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح پابند الکترونیکی برای 300 نفر از زندانیانی که نافی امنیت جامعه نیستند، خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح پابند الکترونیکی برای 300 نفر از زندانیانی که نافی امنیت جامعه نیستند، خبر داد.

منصور بیژنی که در جمع زندانیان پابند الکترونیکی افزود: طرح مراقبت الکترونیکی و استفاده از پابند یکی از اولویتهای مهم قوه قضاییه و سازمان زندان هاست که با رعایت قوانین خاص برای زندانیان دارای شرایط استفاده می شود.

وی خطاب به زندانیان پابندی الکترونیکی اظهارکرد: با رعایت قوانین این طرح باید از فرصت آزادی استفاده لازم و وافی را برای اشتغال مطلوب همراه با زندگی بهتر و باز اجتماعی شدن بهره ببرید و کاری نکنید که دوباره به حبس برگردید.

مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حقیقت، استفاده از این پابندها باعث کمتر شدن تعداد محکومان و کاهش تعداد زندانیان می شود.

بیژنی صدور رأی پابند الکترونیکی را حرکتی خوب و در جهت کاهش جمعیت کیفری زندانیان توصیف و خاطرنشان کرد: در راستای سیاست قوه قضاییه مبنی برکاهش زندانی، باید با صدور آرای متناسب تا جایی که امکان دارد و قانون اجازه می دهد از صدور قرارها و احکام منتهی به با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پابند الکترونیکی برای 300 نفر از زندانیان کهگیلویه و بویراحمد

پابند الکترونیکی برای 300 نفر از زندانیان کهگیلویه و بویراحمد