مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 17:052023-01-02اقتصادي

46 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در اردبیل صادر شد


مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: 46 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی و خدماتی مختلف در 9 ماهه سال جاری صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هاشم علایی بعدازظهر دوشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی اردبیل اظهار کرد: 46 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی و خدماتی مختلف در 9 ماهه سال جاری صادر شد.

وی با بیان اینکه 77 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری نیز تمدید شده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون جمعاً 136 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی برای واحدهای تولیدی و خدماتی استان صادر و تمدید شده است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: این پروانه ها در زمینه فرآورده های تولیدی مصالح ساختمانی، معدنی، غذایی و کشاورزی، مکانیک، فلز شناسی، بسته بندی و سلولزی و واحدهای خدماتی سردخانه صادر شده است.

علایی خاطرنشان کرد: در همین مدت 5 پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی صادر و 8 پروانه تشویقی تمدید شده است.

وی خاطر نشان کرد: مردم می توانند با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده روی کالا و خدمات به شماره پیامک 10001517 از اصالت استاندارد کالا اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده موارد غیراستاندارد می توانند مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در اردبیل صادر شد

46 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در اردبیل صادر شد