مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 16:552023-01-02بين الملل

اولیانوف: ایران به درستی اعلام کرد که توپ در زمین غرب است


نماینده روسیه در سازمان های بین المللی با اشاره به اعلام آمادگی از سوی ایران برای از سرگیری مذاکرات رفع تحریم ها با طرف های برجام خاطرنشان کرد: - نماینده روسیه در سازمان های بین المللی با اشاره به اعلام آمادگی از سوی ایران برای از سرگیری مذاکرات رفع تحریم ها با طرف های برجام خاطرنشان کرد: توپ در زمین کشورهای غربی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میخاییل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین امروز (دوشنبه) طی پیامی در حساب کاربری خود در توییتر تاکید کرد که درخصوص مذاکرات احیای برجام توپ در زمین غرب است.

وی نوشت: اخیراً ایران چندین بار آمادگی خود را برای به نتیجه رساندن مذاکرات وین درخصوص بازگرداندن برجام تایید و به درستی اعلام کرد که توپ در زمین غرب است.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در نشست خبری امرز خود در پاسخ به سوالی درباره موضوع احیای برجام و آخرین روند مذاکرات رفع تحریم ها تصریح کرد: در حاشیه کنفرانس بغداد 2 ملاقات هایی میان نمایندگان ایران و اتحادیه اروپا برگزار شد و موضوع مذاکرات رفع تحریم ها یکی از مسائلی بود که در این نشست مورد گفت وگو قرار گرفت.

این اتفاق نظر وجود داشت که باید تعاملات با هدف فعال سازی و جمع بندی مذاکرات بین دو طرف ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیانوف: ایران به درستی اعلام کرد که توپ در زمین غرب است

اولیانوف: ایران به درستی اعلام کرد که توپ در زمین غرب است