مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 16:252023-01-02سياسي

پایان خوش انتظار 10 ساله/ ورود و تدفین شهید 20 ساله گمنام در خاوران


همزمان با ایام شهادت بانوی آب و آیینه، فاطمه زهرا سلام الله علیها، مردم ولایتمدار و شهید پرور خاوران از توابع شهرستان خفر پس از یک دهه چشم انتظاری میزبان تنها شهید گمنام 20 ساله ای بودند که پیر و جوان به او دخیل بستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خاوران، همزمان با  ایام شهادت بانوی آب و آیینه، فاطمه زهرا سلام الله علیها مردم ولایتمدار و شهید پرور خاوران از توابع شهرستان خفر پس از یک دهه چشم انتظاری  میزبان تنها شهید گمنام 20 ساله ای بودند که پیر و جوان به او دخیل بسته بودند.

  سرو سرافزار وطن پس از سال ها با سری سربلند آمد و چشمان منتظر خاورانی ها را به جمال خود روشن کرد، مردمان شهری که نزدیک به 10 سال در انتظار قدوم شهید گمنام بر فراز شهرشان بودند.

جوانی که در 20 سالگی ردای مردانگی و غیرت را به تن کرد و برای دفاع از دین، ناموس و خاک وطن جانش را فدا کرد و امروز تنها از جسم خاکی اش چند استخوان و یک پلاک برگشت، اما همین تابوت تهی از وزنش چنان فضای خاوران را معطر کرد که پس از سال ها این شهر از رکود فرهنگی خارج و خون تازه ای به رگ های فرهنگ ایثار و شهادت این منطقه از فارس پهناور تزریق کرد.

   او آمد و با شکوه آمدنش بیداری را برای مردم زنده کرد تا در این روزهای پرآشوب راهمان گم نشود و بدانیم که هرچه داریم مرهون قطرات سرخ حیات کسی است که ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان خوش انتظار 10 ساله/ ورود و تدفین شهید 20 ساله گمنام در خاوران

پایان خوش انتظار 10 ساله/ ورود و تدفین شهید 20 ساله گمنام در خاوران