مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:102023-01-02سياسي

پویش اهدای خون به نیت سردار سلیمانی در گلستان راه اندازی شد


مدیر کل انتقال خون گلستان از راه اندازی پویش اهدای خون در این استان همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه محمدی بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پویش اهدای خون به نیت سردار سلیمانی در استان گلستان راه اندازی شد.

مدیرکل انتقال خون استان گلستان افزود: این پویش از روز شنبه (دهم دی) آغاز و طی فراخوان انجام شده، داوطلبان به نیت سردار سلیمانی می توانند خون خود را برای کمک به بیماران نیازمندان اهدا کنند.

محمدی بیان کرد: برای تحقق این پویش، تمامی مراکز اهدای خون در استان گلستان آماده خدمت رسانی و پذیرش مراجعان به پایگاه های اهدای خون هستند.

وی گفت: در آغاز فصل سرما نیازمند استمرار همراهی مردم برای اهدای خون و نجات جان بیماران هستیم و پویش اهدای خون به نیت سردار سلیمانی می تواند به افزایش ظرفیت ذخایر خونی کمک قابل توجهی کند.

مدیرکل انتقال خون استان گلستان افزود: حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده ارشد جبهه مقاومت و مرد میدان، قطره قطره خون خود را برای آرامش و امنیت این آب و خاک فدا کرد و داوطلبان اهدای خون با کمک به بیماران نیازمند می توانند لبخند نجات بیماران را به لبخند آن سردار آسمانی و عزیز مردم ایران پیوند بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش اهدای خون به نیت سردار سلیمانی در گلستان راه اندازی شد

پویش اهدای خون به نیت سردار سلیمانی در گلستان راه اندازی شد