مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 14:352023-01-02سياسي

15 پروژه عمرانی و فرهنگی در اردبیل به بهره برداری می رسد


15 پروژه عمرانی و فرهنگی در دهه مبارک فجر با حضور مسئولان شهری و استانی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود صفری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه تشریح برنامه ها و پروژه های قابل افتتاح شهرداری اردبیل در دهه مبارک فجر اظهار کرد: 15 پروژه عمرانی و فرهنگی در دهه مبارک فجر با حضور مسئولان شهری و استانی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: افتتاح کامل و نهایی پل قدس، پارک 6 هکتاری میراشرف، مرکز کنترل ترافیک شهرداری، کلنگ زنی پل بسیج و لندفیل پسماند در محل دفن دائم و مرکز جامع سلامت از برنامه های به اتمام رسیده و قابل افتتاح در دهه مبارک فجر است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه سال گذشته 36 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در شهرداری اردبیل در فعالیت بود، گفت: امسال با خرید 25 دستگاه ماشین آلات دیگر به 61 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین افزایش یافت و همچنین 17 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین شهرداری اردبیل نیز در روزهای آینده رونمایی خواهد شد.

صفری ادامه داد: افتتاح پارکینگ درخشان در حوزه منطقه یک، افتتاح پارک شهرک کوثر و کلنگ زنی پارک 3 هکتاری شهرک بعثت در حوزه منطقه دو، افتتاح پارک گل نرگس با 5 هزار متر مساحت، تکمیل و بهسازی و نصب چمن مصنوعی پارک شهرک اداری در حوزه منطقه سه از دیگر برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 پروژه عمرانی و فرهنگی در اردبیل به بهره برداری می رسد

15 پروژه عمرانی و فرهنگی در اردبیل به بهره برداری می رسد