مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 14:152023-01-02سياسي

برگزاری دور چهارم مذاکرات با عراق درباره پرونده شهید سلیمانی


دور چهارم مذاکرات برای پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی و همراهانش هفته آینده به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در مراسم گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی که ظهر امروز (دوشنبه) در محل وزارت امور خارجه برگزار شد گفت: به روح بلند سردار سلیمانی و شهدای همراه ایشان و شهید ابومهدی المهندس ادای احترام می کنم.

وی افزود: در ابتدا مایلم به وظیفه ذاتی و مهم دستگاه دیپلماسی برای پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور آمریکایی و ناجوانمردانه سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس اشاره کنم.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: در دولت جدید و در بدو شروع به کار، یکی از دیپلمات های مسلط بر امور حقوقی و بین المللی را به عنوان مسئول پیگیری پرونده ترور سردار در عرصه های حقوقی و بین المللی منصوب کردیم و کمیته ویژه ای در وزارت امور خارجه با همکاری نزدیک با قوه قضاییه و بخش حقوقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس و سایر جهات ذی ربط در داخل کشور تشکیل شد.

امیرعبداللهیان گفت: در 4 ماه گذشته نیز آقای کدخدایی قبول زحمت کردند و به عنوان یک مسئولیت دلی و با انگیزه معنوی به عنوان مسئول پیگیری پرونده حقوقی و بین المللی سردار سلیمانی در وزارت امور خارجه در کنار سایر مسئولیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دور چهارم مذاکرات با عراق درباره پرونده شهید سلیمانی

برگزاری دور چهارم مذاکرات با عراق درباره پرونده شهید سلیمانی