مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 14:002023-01-02دانش

تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه یاسوج/یک نوید و یک زنگ خطر از رییس دانشگاه


در مراسمی با حضور رییس دانشگاه یاسوج و اعضای هیئت رییسه و هیئت علمی دانشگاه و جمعی از دانشجویان در سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج از پژوهشگران برتر 1401 تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج  صبح امروز در مراسمی با حضور رییس دانشگاه یاسوج، رییس پارک علم و فناوری استان، رییس بنیاد ملی نخبگان استان، اعضای هیئت رییسه و هیئت علمی دانشگاه و جمعی از دانشجویان در سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج از پژوهشگران برتر 1401 تجلیل شد.

در این مراسم دکتر بهادر کرمی ضمن خیرمقدم و تبریک به پژوهشگران برتر گفت: جلسه تجلیل از برگزیدگان و افتخارآفرینان دانشگاه است، این هفته هم سالروز شهادت و درگذشت دو تن از افتخارآفرینان، برگزیدگان و شخصیت هایی است که هر کدام در حوزه خاص خود مایه سرافرازی، درس و عبرت برای همه ما بود، شهادت سردار عزیز همه ما ملت ایران اسلامی و ملت مسلمان، سردار سلیمانی که از افتخارات و برگزیدگان خاص این کشور بود که عزیزترین سرمایه خودش را (که جانش بود) تقدیم کرد به دین، آیین مملکت و جامعه اسلامی و همچنین این هفته سالروز درگذشت استاد علم و فلسفه مرحوم آیت الله مصباح می باشد.

وی افزود: معتقدم هیچ پژوهشی به هدف نمی نشیند و مسیر درستی انتخاب نمی کند و به جایی نمی رسد، عمقی و گسترده نخواهد بود مگر اینکه ابتدا ما پایه های آموزشی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه یاسوج/یک نوید و یک زنگ خطر از رییس دانشگاه

تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه یاسوج/یک نوید و یک زنگ خطر از رییس دانشگاه