مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:452023-01-02سياسي

کانون مجریان رسانه های دیداری به دیدار مردم سراوان رفتند


اولین برنامه رسمی کانون مجریان رسانه های دیداری در قالب سفر به سراوان در استان سیستان و بلوچستان و پیگیری مسائل این منطقه در راستای مسئولیت اجتماعی نهادهای فرهنگی، - برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کانون، چند تن از بانوان عضو کانون مجریان رسانه های دیداری در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی، در سفری 2 روزه به سراوان سیستان و بلوچستان، با تعدادی از اهالی این منطقه دیدار کردند.

سونیا پوریامین، ژیلا صادقی و آمنه رضوانی به نمایندگی از اعضای کانون مجریان رسانه های دیداری این سفر خیرخواهانه را انجام دادند.

در این سفر از پایگاه های هلال احمر سراوان و موزه سفال کلپورگان که به ثبت جهانی رسیده است بازدید و با بانوان هنرمند این روستا درباره مشکلات و مسایل فرهنگی گفتگو شد.

دیدار با اهالی سراوان و اجرای موسیقی بومی و محلی از برنامه های این سفر بود.

سونیا پوریامین، ژیلا صادقی و رضوانی به دعوت موسسه خیریه حیدر کرار داوطلبانه و به نمایندگی از اعضای کانون مجریان رسانه های دیداری این سفر خیرخواهانه را انجام دادند.

در روز دوم این سفر، اقدامات خیرخواهانه ای در راستای مسئولیت اجتماعی انجام گرفت که می توان به بازدید از خوابگاه دانش آموزان پسر بی سرپرست یا بدسرپرست استان اشاره کرد که از نقاط دورافتاده برای ادامه تحصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون مجریان رسانه های دیداری به دیدار مردم سراوان رفتند

کانون مجریان رسانه های دیداری به دیدار مردم سراوان رفتند