مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:452023-01-02سياسي

انتقاد اهالی دهستان جلالوند کرمانشاه از نحوه اجرای پروژه آبرسانی به روستاهایشان


جمعی از اهالی روستاهای دهستان جلالوند کرمانشاه نسبت به کیفیت اجرای بخشی از پروژه آبرسانی به این روستاها و تخلف پیمانکار این پروژه انتقاد کردند.

- این افراد به نمایندگی از اهالی 20 روستای دهستان جلالوند عنوان کردند که در بخش از پروژه آبرسانی امام علی(ع) یک، پیمانکار پروژه ملاحظات لازم جهت اجرای خط انتقال آب را رعایت نکرده و این نگرانی وجود دارد که پس از افتتاح پروژه، با توجه به عبور خودروهای سنگین از محل اجرای خط انتقال، ظرف مدت کوتاهی لوله ها شکسته شده و آبرسانی به این روستاها با مشکل مواجه شود.

این افراد خواستار بررسی موضوع از سوی شرکت آب و فاضلاب استان و دیگر دستگاه های نظارتی و رفع نقص و برخورد با اهمال صورت گرفته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همچنین در نامه ای که از سوی اهالی این روستاها به فرمانداری کرمانشاه نوشته و نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته چنین عنوان شده که در اجرای پروژه آبرسانی امام علی(ع) یک، از روستای قاپقوی تا روستای بان رمضان که توسط سپاه نبی اکرم(ص) انجام شده، حفر کانال به عمق یک و نیم متر انجام و پس از خواباندن لوله، 40 سانتیمتر خواب نرم روی آن ریخته و سپس روی آن پوشانده شده که جای تقدیر دارد، اما متاسفانه پیمانکار دومی که اجرای پروژه از روستای توه سرخگ تا روستای قاپقوی - به طول حدود پنج کیلومتر- را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد اهالی دهستان جلالوند کرمانشاه از نحوه اجرای پروژه آبرسانی به روستاهایشان

انتقاد اهالی دهستان جلالوند کرمانشاه از نحوه اجرای پروژه آبرسانی به روستاهایشان