مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:202023-01-02ورزشي

افزایش هزینه در ورزش، کاهش هزینه در درمان


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان طارم گفت: کمبود امکانات ورزشی برای پرورش قهرمانان و ورزشکاران حرفه ای در شهرستان طارم مشاهده می شود.

- لیلا ضرابی در گفت وگو با ایسنا، درباره مشکلات حوزه ورزش در شهرستان طارم، اظهار کرد: با توجه به پراکندگی مناطق روستایی در شهرستان طارم در بخش ورزش نیز با مشکلاتی از جمله عدم تطابق امکانات و زیرساخت های ورزشی شهرستان با پراکندگی جمعیت شهرستان و روستاها مواجه هستیم.

وی افزود: کمبود فضاهای ورزشی سرپوشیده به خصوص در بخش چورزق و کمبود امکانات ورزشی ویژه برخی رشته های ورزشی همانند ژیمناستیک نیز از دیگر مشکلات ورزشی در شهرستان طارم است.

این مسئول با اشاره به وضعیت زمین چمن طبیعی شهرستان نیز، تصریح کرد: تنها زمین چمن طبیعی شهرستان نیاز به ترمیم اساسی دارد.

همچنین در حال حاضر بیشتر اماکن ورزشی شهرستان نیاز به تعمیرات و تجهیز دارند و کمبود امکانات ورزشی برای پرورش قهرمانان و ورزشکاران حرفه ای نیز در شهرستان طارم مشاهده می شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان طارم با اشاره به نیاز تیم های ورزشی شهرستان به اسپانسر و نقش موثر شرکت های فعال در این زمینه که فعالیت های میلیاردی در شهرستان دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات موجود در بخش ورزشی شهرستان و شرایط اقتصادی موجود، بهتر است که از ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش هزینه در ورزش، کاهش هزینه در درمان

افزایش هزینه در ورزش، کاهش هزینه در درمان