مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 11:502023-01-02اقتصادي

پیمانکار قطعه سوم آزاد راه ارومیه_تبریز تعیین تکلیف شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از تعیین تکلیف پیمانکار قطعه سوم آزاد راه ارومیه _تبریز خبرداد.

- یاسر رهبردین در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در ماه گذشته جلسه ای با وزارت راه و شهرسازی جهت تعیین تکلیف آزاد راه بودن یا بزرگراه بودن این پروژه برگزار شد، افزود: پیمانکار و سرمایه گذار جدید قطعه سوم آزاد راه ارومیه_ تبریز تعیین تکلیف شده است.

رهبردین با تاکید به اینکه آزاد راه ارومیه_ تبریز در مجموع 152کیلومتر است و تلاش می شود با تعیین تکلیف پیمانکار جدید عملیات عمرانی قطعه سوم از اواخر سال جاری شروع شود، گفت: کاهش تصادفات جاده ای، توسعه صنعتی، کشاورزی و اقتصادی، وصل شدن به کریدور غرب از مزایای اتمام آزاد راه ارومیه_ تبریز است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با تاکید به اینکه آزاد راه ارومیه_ تبریز در رشد و توسعه اقتصادی استان تاثیر گذار است، اظهار کرد: از 6 قطعه آزاد راه ارومیه_ تبریز قطعه اول و دوم سهم آذربایجان غربی است و مابقی قطعات در آذربایجان شرقی است که قطعه ای که مشکل اصلی پروژه است قطعه سوم به طول 29کیلومتر و در آذربایجان شرقی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در سفر اخیر رییس جمهور به استان، نیز تکمیل و اتمام این پروژه جز اولویت ها بود، یاد آور شد: دغدغه اصلی ما تونل ها در این آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکار قطعه سوم آزاد راه ارومیه_تبریز تعیین تکلیف شد

پیمانکار قطعه سوم آزاد راه ارومیه_تبریز تعیین تکلیف شد