مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:002023-01-02ورزشي

کلهر: وزارت ورزش حامی استان هاست/ خلیلی: ظرفیت محلات فعال می شود


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی بر برگزاری باشکوه مسابقات مینی فوتبال محلات به عنوان بزرگترین رویداد ورزش همگانی کشور تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسابقات مینی فوتبال محلات سراسر کشور از بهمن ماه با سیاست گذاری وزارت ورزش و اجرای فدراسیون ورزش های همگانی در 31 استان کشور آغاز و تا مردادماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

به همین خاطر نشست هماهنگی این دوره از مسابقات با حضور سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، علی خلیلی سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی، علیرضا مهدوی سرپرست سازمان توسعه ورزشهای تفریحی و رقابتی فدراسیون، کریم مقدم نائب رییس فدراسیون آسیایی مینی فوتبال و مدیران کل ورزش و جوانان استانها به صورت مجازی برگزار شد.

سینا کلهر: وزارت ورزش تمام قد حامی استان ها خواهد بود/ از تمام ظرفیت ورزش کشور استفاده خواهیم کرد معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی ضمن تقدیر از زحمات تمامی مدیران کل ورزش و جوانان استان در برگزاری جام پرچم اظهار داشت: مسابقات نهایی جام پرچم بزودی برگزار خواهد شد، اما پیش از برگزاری نشست هماهنگی با مدیران کل ورزش و جوانان استان برگزار خواهد شد تا از مجموع نظرات مسئولین ذی ربط این حوزه بهره مند شده باشیم و آن را به کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلهر: وزارت ورزش حامی استان هاست/ خلیلی: ظرفیت محلات فعال می شود

کلهر: وزارت ورزش حامی استان هاست/ خلیلی: ظرفیت محلات فعال می شود