مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 09:102023-01-02سياسي

پویش «جهاد مهربانی» به نیابت از حاج قاسم در آزادشهر


فرمانده سپاه آزادشهر با تشریح برنامه های گرامیداشت سیدالشهدای مقاومت در آزادشهر، گفت: یکی از برنامه های این دهه راه اندازی جهاد مهربانی برای آزادسازی زندانیان غیرعمد به نیابت از شهید سلیمانی است.

- سرهنگ حمیدرضا ملک حسینی امروز دوشنبه 12 دی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه های دهه مقاومت از 10 دی ماه در سطح شهرستان آغاز شده و در آستانه سالروز شهادت سیدالشهدای مقاومت برنامه های مختلفی در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی از برگزاری بیش از 250 عنوان در طول دهه مقاومت در شهرستان آزادشهر خبر داد و افزود: به مناسبت دهه مقاومت یادواره های شهدای خانگی، یادواره شهدای شهرستان و سومین یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح شهرستان آزادشهر برگزار می شود.

فرمانده سپاه آزادشهر برپایی میز خدمت در روستاها و محلات، برگزاری پویش های مردمی سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، دیدار با خانواده های شهید مدافع حرم، دیدار با جانبازان، تبیین مکتب شهید سلیمانی در سطح ادارات و مدارس، ویزیت رایگان و کاشت درخت به یاد حاج قاسم را از جمله برنامه های نکوداشت یاد و خاطره سیدالشهدای مقاومت برشمرد.

ملک حسینی از برپایی کاروان فاطمی در قالب عزاداری در منازل مادران شهدا، برگزاری برنامه عمو قاسم و تبیین شخصیت حاج قاسم به عنوان الگو برای کودکان، اعزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «جهاد مهربانی» به نیابت از حاج قاسم در آزادشهر

پویش «جهاد مهربانی» به نیابت از حاج قاسم در آزادشهر