مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 08:202023-01-02اجتماعي

17 روستای کنارک با جمعیت 15 هزار نفر همچنان در محاصره آب و گل


فرماندار کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 17 روستای شهرستان کنارک با جمعیت بیش از 15 هزار نفر همچنان در محاصره آب و گل هستند و مسیر آنها به دلیل بالا آمدن آب و عدم نفوذپذیری خاک تردد سخت و مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 17 روستای شهرستان کنارک با جمعیت بیش از 15 هزار نفر همچنان در محاصره آب و گل هستند و مسیر آنها به دلیل بالا آمدن آب و عدم نفوذپذیری خاک تردد سخت و مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند.

عبدالغفور حوت در گفت و گو با ایسنا افزود: بارندگی های چند روز اخیر سبب بارش بیش از 96 میلیمتر باران طی دو روز شده بطوریکه در کمتر از نیم ساعت بیش از 60 میلیمتر باردیده که خسارت جدی به حوزه مسکن روستایی وشهری و وارد شدن آب به خانه ها و همچنین خسارت به طرح هادی، بندسارهای دیمی و حفاظتی شهر و روستا و راهها وارد کرده است.

وی با بیان اینکه شهرستان کنارک 100 هزار نفر جمعیت و 63 روستا دارد، افزود: متاسفانه به دلیل عدم تکمیل طرح فاضلاب شهری و هدایت نشدن روان آب ها همچنان شاهد جمع شدن آب و نفوذ آب به خانه های مردم هستیم و خسارتی زیادی وارد شده که نیاز است مسوولان استانی و کشوری ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 روستای کنارک با جمعیت 15 هزار نفر همچنان در محاصره آب و گل

17 روستای کنارک با جمعیت 15 هزار نفر همچنان در محاصره آب و گل