مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 22:002023-01-01سياسي

زاکانی: راه برای حاج قاسم شدن باز و شرط آن صادق بودن است


شهردار پایتخت با بیان اینکه مهم این است که بدانیم پیام شهدا چیست و در وضعیت فعلی چطور می توانیم به بهتر شکل امتحان پس بدهیم تا در مقابل خداوند و معصومین شرمنده نباشیم، - گفت: درس شهدا درس امانتداری است تا ما این نظام را حفظ کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس، جبهه مقاومت و امنیت که شامگاه یکشنبه 11 دی 1401، در مسجد اباصالح(عج) شهرری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از سنت های الهی سنت ابتلا و امتحان است.

همه امتحان می شوند و کسی نیست که پا به این جهان بگذارد و امتحان نشود؛ این امتحان تاریخ معینی ندارد و هر لحظه برای ما امتحان است و خداوند در دلیل این امتحان فرموده است، برای اینکه راستگویان را از دروغگویان تفکیک کنیم.

وی با بیان اینکه هم به نعمت و هم به سختی ها امتحان می شویم، افزود: اگر نعمت را پاس نداریم در واقع در این امتحان رفوزه شده ایم لذا موضوع امانتداری و توجه به نعمت در اختیار، یک روی سکه و صبر و بردباری در مقابل مشکلات روی دیگر این سکه است.

زاکانی با اشاره به اینکه این مراسم مربوط به شهدا است و در رابطه با شهدا، مهم این است که بدانیم پیام شهدا چیست و در وضعیت فعلی چطور می توانیم بهتر امتحان پس بدهیم تا در مقابل خداوند و معصومین شرمنده نباشیم، ادامه داد: بزرگترین نعمتی که امروز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: راه برای حاج قاسم شدن باز و شرط آن صادق بودن است

زاکانی: راه برای حاج قاسم شدن باز و شرط آن صادق بودن است