مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 19:352023-01-01ورزشي

اجرای رزمایش گروه های جهادی در 10 منقطه مازندران


مسئول بسیج کارگران سپاه کربلا از اجرای رزمایش گروه های جهادی با مشارکت 350 جهادگر در قالب 35 گروه تخصصی در10 نقطه استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد حسینیان شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران از آغاز برگزاری رزمایش گروه های جهادی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با محوریت شهرستان بابل به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل ها و هفته مقاومت خبر داد و گفت: این رزمایش با مشارکت 350 کارگر جهادگر مازندرانی در قالب 35 گروه تخصصی جهادی، در 10 نقطه مازندران خدمات متنوعی را در حوزه های مختلف به مردم کم برخوردار ارائه خواهد کرد.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا افزود: ساخت منازل محروم، حل مشکلات تاسیساتی و لوازم خانگی و مسائل تخصصی دیگر از جمله اقدامات جهادگران است.

حسینیان تأکید کرد: بسیج کارگری علاوه بر مسائل رفع موانع تولید، رفع مشکلات کارگری و برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی، اقدامات بسیار مؤثری در حوزه جهادی رقم زده است.

وی اظهار داشت: اقدامات عملیاتی در قالب برگزاری رزمایش های جهادی کمک خواهد کرد نگاه و عمل انقلابی بتواند گوشه از مشکلات مردم را در حد بضاعت رفع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش گروه های جهادی در 10 منقطه مازندران

اجرای رزمایش گروه های جهادی در 10 منقطه مازندران