مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 18:352023-01-01سياسي

قرارگاه رسانه ای در همدان ایجاد شود


امام جمعه همدان با تأکید بر لزوم توجه به مسائل سواد رسانه ای و فضای مجازی گفت: باید راه اندازی قرارگاه رسانه ای استان در دستور کار قرار گیرد و بتوانیم در این حوزه انسجام ایجاد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در شورای فرهنگ عمومی همدان، با اشاره به تدوین سند فرهنگی استان، اظهار کرد: بودجه ای که هیئت دولت در اختیار شورای فرهنگ عمومی استان قرار داده، ناظر به این سند در بین مجموعه ها توزیع خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه مجموعه ها و نهادها در استان باید برنامه های خود را طبق این سند به شورای فرهنگ ارائه کنند، گفت: این سند پنج ساله نوشته شده و باید مجموعه های استان نسبت به ارائه طرح های خود به شورا اقدام کنند.

امام جمعه همدان، با اشاره به طولانی شدن زمان تدوین سند، یادآور شد: با توجه به وجود نظرهای تخصصی مختلف، بنابراین صحبت و نظرات نسبت به سند، تمامی ندارد، اما باید به سمت نهایی کردن آن حرکت کنیم.

وی بهمن ماه را زمان مناسبی برای نهایی کردن سند و برگزاری جلسه نهایی آن عنوان کرد و گفت: به لحاظ تغییرات فرهنگی که وجود دارد باید جنبه انعطاف پذیری در سند در نظر گرفته شود.

شعبانی افزود: ممکن است مدتی بعد اولویت هایی که امروز شناسایی شده، تغییر کنند و نیازمند معرفی اولویتی دیگر در استان باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه رسانه ای در همدان ایجاد شود

قرارگاه رسانه ای در همدان ایجاد شود