مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 17:252023-01-01اقتصادي

56 تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در خراسان جنوبی صادر شد


سرپرست اداره کل استاندارد خراسان جنوبی گفت: آذرماه امسال، 56 تاییدیه گواهی ایمنی عملکرد آسانسور در خراسان جنوبی با اعتبار یک ساله صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند،  مهدی دستورانی، سرپرست اداره کل استاندارد خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: در راستای استاندارد سازی و اجرای آزمون های اولیه و ادواری آسانسور های منصوبه در ساختمان های دارای آسانسور در آذرماه امسال، 56 تاییدیه گواهی ایمنی عملکرد آسانسور در استان با اعتبار یک ساله صادر شده است.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد همه آسانسور های نصب شده در کشور مشمول مقررات استاندارد های اجباری است و این موضوع به شهرداری های استان برای رعایت در صدور پروانه پایان کار ابلاغ شده است.

دستورانی بیان داشت: انجام بازرسی های آسانسور فقط توسط شرکت های بازرسی کننده تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران صورت می گیرد و در این خصوص 3 شرکت بازرسی در زمینه بازرسی عملکرد آسانسور های نصب شده در استان فعالیت می کنند.

 وی یادآور شد: شهروندان می توانند برای اطلاع از اصالت تاییدیه ایمنی آسانسور، کد 10 رقمی شناسه ملی نصب شده در کابین را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال کنند و در صورت غیر معتبر بودن تاییدیه، موضوع را از طریق شماره تلفن 1517 به واحد رسیدگی به شکایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در خراسان جنوبی صادر شد

56 تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در خراسان جنوبی صادر شد