مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 15:162023-01-01سياسي

آزادسازی 635 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در استان قزوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی در تشریح اقدامات دادگستری کل استان قزوین در حوزه شورای حفظ حقوق بیت المال در 9 ماهه نخست سال جاری، گفت: با توجه به اولویت های پانزده گانه ریاست قوه قضاییه در ابتدای سال 1401 مبنی بر لزوم اهتمام هرچه بیشتر در خصوص صیانت از حقوق عامه به ویژه در امر مقابله با تصرفات و ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییرکاربری اراضی؛ دستگاه قضایی استان در این حوزه ورود جدی داشت و در همین راستا شورای حفظ حقوق بیت المال استان قزوین در سال جاری 5 نشست تشکیل داده و 53 مصوبه نیز به تصویب رسیده است.

وی افزود: در نتیجه ورود و پیگیری های دادگستری کل و دادستانی استان قزوین 635 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان به ارزش 2 هزار میلیارد ریال در 9 ماهه نخست سال جاری از تصرف سودجویان آزادسازی شد.

رییس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: پس از ابلاغیه های صادره به مالکان ساخت و سازهای غیر مجاز و عدم تمکین صاحبان تغییر کاربری های غیر قانونی به اخطاریه های صادره، نسبت به قلع و قمع مصادیق تغییرکاربری غیرمجاز اقدام شد و بر همین راستا 89 مورد بنا و مستحدثات غیرمجاز به میزان 55 هزار متر مربع تخریب شد.

شعبانی ادامه داد: از مهمترین اقدامات دستگاه قضایی استان قزوین در حوزه صیانت از حقوق بیت المال از ابتدای سال تاکنون، رفع تصرف از 12ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 635 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در استان قزوین

آزادسازی 635 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در استان قزوین