مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:502023-01-01پزشكي

ضرورت تزریق دوز یادآور واکسن کرونا برای ایثارگران


سرپرست اداره کل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:موج جدید امیکرون وارد ایران شده است و پیش بینی می شود که بیشترین موارد ابتلا به زیر سویه های جدید امیکرون در بهمن ماه اتفاق می افتد و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، - فاصله گذاری اجتماعی، تزریق دوز یادآور واکسن کرونا، استفاده از ماسک و همچنین عدم حضور در تجمعات شلوغ به ایثارگران عزیز توصیه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال سیانی با اشاره به تغییرات ویروس کرونا، توضیح داد: جهش ویروس ها یک روال طبیعی است که در اثر انتقال بیماری از فردی به فرد دیگر اتفاق می افتد و زیر سویه های جدید امیکرون که در اغلب نقاط دنیا غالب شده است در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا و شرق آسیا از قله عبور کرده است.

وی افزود: موج جدید امیکرون وارد ایران شده است و پیش بینی می شود که بیشترین موارد ابتلا به زیر سویه های جدید امیکرون در بهمن ماه اتفاق می افتد و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، تزریق دوز یادآور واکسن کرونا، استفاده از ماسک و همچنین عدم حضور در تجمعات شلوغ به ایثارگران عزیز توصیه می شود.

سرپرست اداره کل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ضرورت تزریق دوز یادآور واکسن کرونا، گفت: ایثارگران و جانبازانی که دارای بیماری پرخطر و زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تزریق دوز یادآور واکسن کرونا برای ایثارگران

ضرورت تزریق دوز یادآور واکسن کرونا برای ایثارگران