مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 12:002023-01-01اقتصادي

آغاز ساخت خانه های ویلایی در 8 شهر جدید کشور


مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهرهای جدید کشور از آغاز ساخت خانه های ویلایی و حیاط دار در هشت شهر جدید گفت: شهر جدید امیرکبیر مرکزی با نگاه به ویلاسازی طراحی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید علیرضا مکبری در حاشیه بازدید از شهر جدید امیرکبیر با بیان اینکه در هشت شهر جدید کشور ساخت خانه های ویلایی و حیاط دار کلید خورده است، افزود: ساخت این مدل ساختمان سازی در شهرهایی که زمین به میزان کافی وجود داشته باشد و از طرفی مورد تقاضای مردم باشد، بدون شک انجام می شود و تاکنون نیز اقدامات مهمی در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به ظرفیت شهر جدید امیر کبیر، ادامه داد: این شهر جدید از جمله شهرهایی است که با نگاه ویلایی سازی و توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی طراحی شده و باید در مرحله بعدی که عملیات ساخت 20 هزار واحد مسکونی هدفگذاری شده، نمادها، هویت ها و مؤلفه های داخلی و خارجی به خصوص در نمای ساختمان ها مد نظر قرار گیرد.

مکبری یادآور شد: سقف خانه ها نباید به صورت شیروانی باشد چرا که نماد یک خانه حیاط دار، مؤلفه های ایرانی و کاشیکاری فیروزه ای است که امکان اجرای آن در این سبک خانه سازی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی با ساخت خانه های ویلایی حیات دار رویکرد اصلی دولت سیزدهم در شهرهای جدید اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت خانه های ویلایی در 8 شهر جدید کشور

آغاز ساخت خانه های ویلایی در 8 شهر جدید کشور