مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 11:402023-01-01سياسي

چرا پیام رییسی به سلطان عمان مهم بود؟


رامین مهمانپرست می گوید که من فکر نمی کنم مرگ برجام شدنی باشد تا موقعی که دو طرف نسبت به نیت های خود جدی و واقع بین باشند، فضا برای یک توافق همیشه وجود دارد.

- به گزارش  تابناک به نقل از همشهری آنلاین؛ چندی است در جامعه بین المللی نگاه ها از سوی مسائل داخلی ایران به سمت مذاکرات هسته ای چرخشی ملموس داشته است.

هرچند که غرب با دست پس میزند و با پا پیش می کشداما به گفته بسیاری از کارشناسان و رامین مهمانپرست، مرگی برای برجام رقم نخورده است.

بازی های سیاسی غرب برای ایجاد حاشیه برجامی همچنان ادامه دارد.

 این سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه معتقد است که طرف غربی نا امید شده که بحث ناآرامی های داخل کشور بتواند آن ها را به یک هدف سیاسی برساند و دوباره دارند راجع به برجام و کنترل هسته ای ایران فکر می کنند.

طرف ایرانی نیز به دنبال این است که فشار ها و تحریم ها را کاهش دهد و از نظر اقتصادی بتواند با ارائه برنامه هایی توانمندی ها را افزایش دهد و فشار روی مردم را کاهش دهد؛ و به برجام به عنوان توافقی که می تواند منافع دو طرف را تامین کند، نگاه کند.

گفت وگوی با رامین مهمانپرست سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان، لیتوانی، قزاقستان و تایلند را بخوانید: بعد از چند ماه سکوت خبری درباره مذاکرات هسته ای در هفته اخیر شاهد تحرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پیام رییسی به سلطان عمان مهم بود؟

چرا پیام رییسی به سلطان عمان مهم بود؟