مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 11:352023-01-01فرهنگي

همه جهان از دست دادن یک قهرمان را حس کردند


نشست خبری معرفی آلبوم موسیقی «قاسم هنوز زنده است» با حضور میلاد عرفان پور ـ مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری ـ در استودیو پژواک حوزه هنری برگزار شد.

- نشست خبری معرفی آلبوم موسیقی قاسم هنوز زنده است با حضور میلاد عرفان پور ـ مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری ـ در استودیو پژواک حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، در این برنامه که امروز یکشنبه ـ 11 دی ماه ـ برگزار شد، میلاد عرفان پور صحبتش را اینگونه آغاز کرد: تقریبا همه قطعات آلبوم قاسم هنوز زنده است در همین استودیو پژواک تولید شده است؛ استودیویی که خیلی از هنرمندان کشور آن را بهترین استودیوی کشور می دانند.

او ادامه داد: در باب شخصیت های بزرگ، آثار پرتره ای برای معرفی و ترسیم چهره آنها در حوزه های مختلف هنری خلق شده است؛ حال پرتره نقاشی باشد یا یک فیلم بیوگرافی در سینما.

ترسیم چهره یک قهرمان در همه حوزه های هنری بحث مهمی بوده و هست، حاج قاسم سلیمانی هم نه تنها برای ما بلکه برای همه دنیا قهرمانی است که شاید مشابهی نداشته باشد.

عرفان پور تصریح کرد: قبلا اگر می خواستیم از قهرمان های خود بگوییم مثلا به آثاری از فردوسی مراجعه می کردیم که آنچه بیشتر در این گونه آثار درباره قهرمان ها به ما رسیده، ساخته و پرداخته و هنر نویسنده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه جهان از دست دادن یک قهرمان را حس کردند

همه جهان از دست دادن یک قهرمان را حس کردند