مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 10:402023-01-01ورزشي

پیست های اسکی فارس بازگشایی شدند


با بارش برف زمستانی در ارتفاعات این شهرستان، رونق به ورزش ها و سرگرمی های زمستانی بازگشت و پیست های اسکی این شهرستان بازگشایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد رضایی فرماندار شهرستان سپیدان ضمن بیان این مطلب از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از رویدادهای ورزشی، ورزشکاران و علاقمندان به ورزش های زمستانی خبر داد و اظهار داشت: دو پیست اسکی اداره ورزش و جوانان و مجموعه پولادکف آماده خدمات رسانی به ورزش دوستان است.

فرماندار سپیدان خاطرنشان کرد: پیست بین المللی اسکی و مجموعه پولادکف سپیدان با امکانات کامل رفاهی و اقامتی یکی از ظرفیت های ورزش های زمستانی و گردشگری ورزشی در سطح کشور، استان و شهرستان سپیدان است.

محمد رضایی افزود: این پیست اسکی با 500 هکتار مساحت در 15 کیلومتری شمال شهر اردکان مرکز شهرستان گردشگری سپیدان واقع شده و طول این پیست نیز سه و نیم کیلومتر و شیب آن 35 درجه است.

فرماندار سپیدان افزود: پیست پولادکف دارای هتل سه طبقه با 4 هزار و 500 متر مربع زیربنا، 4 واحد غذاخوری و توقفگاه با گنجایش 3 هزار و 500 خودرو، تله کابین به طول 2 هزار و 100 متر و گنجایش جابجایی هر ساعت 600 نفر و 2 دستگاه تلی اسکی ویژه اسکی بازان به طول هزار و 600 متر و 8 دستگاه موتور برفی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست های اسکی فارس بازگشایی شدند

پیست های اسکی فارس بازگشایی شدند