مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 09:552023-01-01ورزشي

اعلام آمادگی 19 کشور برای حضور در بدمینتون جام فجر


رییس فدراسیون بدمینتون به برگزاری مسابقات انتخابی جام فجر اشاره کرد و گفت: مسابقات بین المللی جام فجر بدمینتون دارای رنک جهانی است و در سال آینده صاحب رنک المپیک نیز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدرضا پوریا ضمن قدردانی از توجه و حمایت های وزیر ورزش و جوانان از مسابقات بین المللی جام فجر بدمینتون گفت: مسابقات انتخابی جام فجر آقایان در رده سنی زیر 19 سال در هفته گذشته در تهران برگزار شد و همچنین نفرات انتخابی زیر 19 سال بانوان نیز اعلام شده است.

وی افزود: در حال حاضر نیز مسابقات انتخابی بزرگسالان بانوان در شهرستان محلات و آقایان در کمپ تیم ملی در تهران جهت اعلام نفرات انتخابی برای حضور در جام بین المللی فجر در حال برگزاری است که ترکیب نهایی تیم ملی شامل 24 خانم و 24 آقا می باشد و تمام تلاش خود را میکنیم که بتوانیم میزبان خوبی برای این مسابقات باشیم.

پوریا در ادامه با بیان اینکه تیم ملی بدمینتون سالها عنوان دار قهرمانی غرب آسیا بوده است، گفت: امروز ما دارنده عنوان قهرمان آسیا میانه هستیم و بدمینتون بازان ایران با این عنوان در مسابقات قهرمانی منطقه ای آسیا که در امارات در حال برگزاری است، حضور دارند و امیدوارم بتوانیم عنوان دار آسیا نیز شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی 19 کشور برای حضور در بدمینتون جام فجر

اعلام آمادگی 19 کشور برای حضور در بدمینتون جام فجر