مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 09:352023-01-01اجتماعي

مسئولان درباره آلودگی هوای کشور توضیح دهند


از مسئولان می خواهیم کمی جدی تر در زمینه آلودگی هوا برخورد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به آلودگی هوا تهران گفت: از مسئولان می خواهیم کمی جدی تر در زمینه آلودگی هوا برخورد کنند، چه شده که هوا اینگونه است؟.

وی ادامه داد: آلودگی هوا مربوط به سراسر کشور است و علاوه بر اصفهان، تبریز و اراک که آلودگی در آنها دائمی بود، اکنون قم و قزوین نیز به لیست هوای آلوده اضافه شده اند.

چمران با اشاره به برنامه های رفع آلودگی هوا گفت: یکی از برنامه های اثر گذار رفع آلودگی هوا ساخت پل ها و رمپ و لوپ هاست که رفت و آمدها را کاهش می دهد و روزانه چند صد کیلومتر از سفرها را کمتر می کند.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: شورا و شهرداری به آب و آتش می زنند که بتوانند اتوبوس و واگن برای مترو تهیه کنند و برنامه های دیگری را اجرا کنند که به کاهش آلودگی هوا منجر شود.

وی ضمن تاکید بر اهمیت ساخت این تقاطع ها برای کاهش مصرف بنزین گفت: برای بنزین یارانه پرداخت می کنیم صرفه جویی در بنزین پیش از این نیز مطرح شده و وزیر نفت اسبق قول داد که هرچه صرفه جویی در مصرف بنزین انجام شود، درآمد آن را به شورا و شهرداری می دهیم که برای حمل و نقل عمومی از آن استفاده شود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان درباره آلودگی هوای کشور توضیح دهند

مسئولان درباره آلودگی هوای کشور توضیح دهند