مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 09:102023-01-01اقتصادي

ابلاغ 360 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایر به یزد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد، گفت: طبق هماهنگی های انجام شده مبلغ 360 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی- عشایری از محل منابع بازپرداختی به استان یزد به بانک کشاورزی ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا فلاحتی صبح امروز در رابطه با این خبر اظهار کرد: دستورالعمل پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی از محل منابع وصول اعتبار اشتغال پایدار روستایی- عشایری به بانک کشاورزی استان ابلاغ شده است.

وی افزود: اعتبارات این تسهیلات از محل منابع بازپرداختی به مبلغ 360 میلیارد ریال به بانک کشاورزی استان تخصیص یافته که 108 میلیارد ریال از این تسهیلات به صورت سرمایه در گردش و 252 میلیارد ریال به صورت سرمایه ثابت به متقاضیان پرداخت می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی متقاضیان از طریق سامانه کارا را یکی از شرایط بهره مندی از این تسهیلات عنوان کرد و گفت: مناطق هدف، نرخ سود، رسته های مجاز و سایر شرایط پرداخت تسهیلات بر اساس آیین نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری (موضوع مصوبه شماره 103898 تاریخ 21/08/1396 هیات وزیران) است.

فلاحتی تصریح کرد: حداکثر مجموع زمان سازندگی و بازپرداخت تسهیلات سرمایه ای موضوع دستورالعمل حاضر تا پایان سال 1406 است و زمان بازپرداخت تسهیلات سرمایه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 360 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایر به یزد

ابلاغ 360 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایر به یزد