مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 08:302023-01-01دانش

فعالیت بیش از 2000 نفر از دانشجویان علوم پزشکی کردستان در پژوهش های سلامت محور


سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از فعالیت بیش از 2000 نفر از دانشجویان این دانشگاه در تحقیقات و فناوری حوزه سلامت خبر داد.

- سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان: فعالیت بیش از 2000 نفر از دانشجویان علوم پزشکی کردستان در پژوهش های سلامت محور ایسنا/کردستان سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از فعالیت بیش از 2000 نفر از دانشجویان این دانشگاه در تحقیقات و فناوری حوزه سلامت خبر داد.

دکتر عباس آقایی در آیین تقدیر از پژوهشگران، فن آوران و کارشناسان برتر پژوهشی حوزه سلامت استان، ضمن بیان اهمیت هدایت دانشجویان به سمت پژوهش و پژوهشگری در حوزه سلامت گفت: آموزش، پژوهش و فن آوری سه مقوله مهم در حوزه سلامت هستند که در صورتی که دانشجویان بدرستی به این سمت هدایت شوند به مهمترین اهداف دانشگاه های نسل سوم دست پیدا کرده ایم.

وی با اشاره به طرح NGR و اهمیت اجرای آن در دانشگاه، گفت: 80 نفر از دانشجویان دانشگاه که دارای معیارهای لازم بودند وارد این طرح شدند.

سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح نمود: تشکیل تیم های پژوهشی با حضور اساتید و دانشجویان از جمله ابتکارات جدید است که ان شاءالله در آینده ثمرات زیادی در این حوزه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 2000 نفر از دانشجویان علوم پزشکی کردستان در پژوهش های سلامت محور

فعالیت بیش از 2000 نفر از دانشجویان علوم پزشکی کردستان در پژوهش های سلامت محور