مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 23:102022-12-31حوادث

گازگرفتگی و فوت 4 عضو یک خانواده در نمین اردبیل


در این حادثه که در مسکن مهر نمین رخ داد ، چهار عضو یک خانواده به علت استنشاق گاز مونواکسید کربن دچار مسمومیت شده و جان باختند.

- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل اعلام کرد: چهار نفر از اهالی یک خانواده در شهرستان نمین بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسید کربن جان باختند.

سعید مهری در مصاحبه با ایرنا گفت: در این حادثه که در مسکن مهر نمین رخ داد ، چهار عضو یک خانواده به علت استنشاق گاز مونواکسید کربن دچار مسمومیت شده و جان باختند.

وی ادامه داد: دیشب هم اعضای یک خانواده شامل پدر 55 ساله، مادر 45 ساله به همراه فرزند 22 که از اهالی روستای انزاب پایین شهرستان نمین هستند بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسید کربن جان باختند.

به گفته وی، طی 9 ماه امسال 9 نفر در اثر گازگرفتگی در این استان جان باخته اند و 218 مورد عملیات اعزام مصدومان ناشی از حوادث گازگرفتگی به بیمارستان ها و مراکز درمانی استان انجام شده است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل، دررفتگی و از جا درآمدن دودکش بخاری و آبگرمکن و استفاده از کباب پز گازی بدون دودکش در فضای داخل منزل را از دلایل عمده بروز حوادث گازگرفتگی در استان اردبیل ذکر کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز با بروز 370 مورد حادثه مربوط به گازگرفتگی در استان اردبیل، 10 نفر جان خود را از دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازگرفتگی و فوت 4 عضو یک خانواده در نمین اردبیل

گازگرفتگی و فوت 4 عضو یک خانواده در نمین اردبیل