مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 15:452022-12-31سياسي

مسابقات ملی مناظره دانشجویان در ایستگاه یازدهم


مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان، نشان خواجه نصیرالدین طوسی به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی همدان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران پنجشنبه 8 دی ماه با حضور 10 تیم از دانشگاه های مختلف استان و حوزه علمیه در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

در دور اول مسابقات، تیم های تبیین از حوزه علمیه امام سجاد(ع) در جایگاه موافق و شهیدای گمنام از حوزه علمیه زنگنه در جایگاه مخالف با گزاره در بحث فرزندآوری و جوانی جمعیت مشوق های فرهنگی تأثیرگذارتر از مشوق های اقتصادی است با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم تبیین توانست برنده مسابقه لقب بگیرد.

تیم های صامدون از دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با موضع موافق و شهید سلیمانی از دانشگاه فرهنگیان شهید مقصودی با موضع مخالف دو تیم مناظره کننده بعدی بودند که با گزاره پرداخت یارانه نقدی سیاست مناسبی برای فقرزدایی است به رقابت پرداختند که داوران تیم شهید سلیمانی را برنده مسابقه اعلام کردند.

در دور بعدی دو تیم صالحین از دانشگاه بوعلی سینا و میزان ترکیبی از حوزه علمیه امام سجاد(ع) و دانشگاه بوعلی سینا با گزاره برای رشد صنعت گردشگری در ایران باید حجاب برای توریست ها آزاد باشد به منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات ملی مناظره دانشجویان در ایستگاه یازدهم

مسابقات ملی مناظره دانشجویان در ایستگاه یازدهم