مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 15:352022-12-31سياسي

نباید حاج قاسم بدل به اسطوره ای شود که صرفا در کتابها بتوان یافت


رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم حاج قاسم اسطوره ای صرفا برای کتاب ها شود گفت: هیئات هنر خود را به میدان بیاورند تا حاج قاسم برای همه اقشار باقی بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همایش دو روزه ستایشگران و شاعران اهل بیت (ع) با عنوان جان فدا با حضور حجت الاسلام مجید باباخانی رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی و احمد واعظی رییس کانون مداحان کشور در استان کرمان برگزار شد.

نباید اجازه دهیم حاج قاسم اسطوره ای برای کتاب ها شود حجت الاسلام مجید باباخانی رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی در این مراسم با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی به این دلیل که چیزی را برای خودش نمی خواست در زمان حیاتش در میان مردم ایران و جهان شناخته شد و بعد از شهادت نیز آن مراسم تشییع عظیم برایش رخ داد اظهارداشت: او دنبال القاب و اثبات خودش نبود و هر آنچه داشت برای اسلام می خواست و تا موقعی که زنده بود، برای اسلام تلاش می کرد.

بنابراین خداوند نیز به خاطر این اخلاص، محبت او را در دل ها انداخت.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم که حاج قاسم به اسطوره ای تبدیل شود که صرفاً در کتاب ها بتوان او را یافت مانند کاری که با شهید بهشتی یا شهدای دوران دفاع مقدس مانند شهید همت شد، گفت: آن ها اسطوره هایی شدند که صرفاً در مجالس تمجید می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید حاج قاسم بدل به اسطوره ای شود که صرفا در کتابها بتوان یافت

نباید حاج قاسم بدل به اسطوره ای شود که صرفا در کتابها بتوان یافت