مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 15:002022-12-31دانش

اعلام آمادگی دانشگاه ها برای پذیرش دانشجویان دختر افغانستانی


قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: در پی محدودیت تحصیل برای دانشجویان دختر افغانستان، تعدادی از دانشگاه های ایران برای پذیرش بانوان افغانی تا زمان رفع این محدودیت اعلام آمادگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، وحید حدادی اصل قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: در پی محدودیت تحصیل برای دانشجویان دختر افغانستان، تعدادی از دانشگاه های ایران همچون دانشگاه الزهرا (س) در تهران، دانشگاه کوثر بجنورد و دانشگاه حضرت معصومه (س) قم برای پذیرش بانوان افغانی تا زمان رفع این محدودیت اعلام آمادگی کردند.

وی گفت: دانشگاه الزهرا (س) تا ظرفیت 50 نفر آمادگی پذیرش دانشجویان دختر افغانستانی را دارد و در صورت تأمین خوابگاه، امکان افزایش ظرفیت نیز فراهم است.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل افزود: همچنین دانشگاه کوثر بجنورد به عنوان یکی از دانشگاه های تک جنسیتی مختص بانوان که در شرق کشور و استان خراسان شمالی قرار دارد نیز اعلام آمادگی کرده است که از دانشجویان افغانستانی برای تحصیل در این دانشگاه پذیرش کند.

حدادی اصل افزود: دانشگاه حضرت معصومه(س) در استان قم نیز آمادگی خود را برای پذیرش 300 دانشجو به صورت حضوری و هزار دانشجو به صورت مجازی اعلام نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی دانشگاه ها برای پذیرش دانشجویان دختر افغانستانی

اعلام آمادگی دانشگاه ها برای پذیرش دانشجویان دختر افغانستانی