مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 14:552022-12-31ورزشي

سجادی: برای توسعه ورزش نیاز به انسجام و وحدت رویه همه دستگاه ها داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدحمید سجادی در نشست کمیسیون دائمی شورای عالی ورزش و تربیت بدنی کشور که امروز (شنبه) به میزبانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد با اشاره به اهمیت نشست شورای عالی ورزش اظهار داشت: - وزیر ورزش و جوانان گفت: شورای عالی ورزش باید اعتماد به نفس را به ورزش کشور بازگرداند.

یکسری تصمیمات در دو دهه گذشته برای حوزه ورزش گرفته شده که منجر به اتفاقات خوبی نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدحمید سجادی در نشست کمیسیون دائمی شورای عالی ورزش و تربیت بدنی کشور که امروز (شنبه) به میزبانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد با اشاره به اهمیت نشست شورای عالی ورزش اظهار داشت: امیدوارم که نتایج این جلسه به خیر و صلاح ورزش کشور باشد و شاهد انسجام و وحدت رویه بیش از پیش در ورزش باشیم.

وی افزود: در هر کشوری از جمله جمهوری اسلامی ایران در حوزه ورزش معمولا اینگونه عمل می شود که همه کشور ها دارای خط مشی هستند.

برخی کشور ها معتقدند که رویکرد توسعه ورزش همگانی دنبال شود چرا که کاهش هزینه درمان را درپی خواهد داشت و در کنار آن باعث سلامتی، تندرستی و بالا رفتن روحیه افراد جامعه می شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: از دیگر نکات برجسته در خصوص توسعه ورزش همگانی بحث توسعه اشتغال و مسائل اقتصادی است و اینکه بدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی: برای توسعه ورزش نیاز به انسجام و وحدت رویه همه دستگاه ها داریم

سجادی: برای توسعه ورزش نیاز به انسجام و وحدت رویه همه دستگاه ها داریم