مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 14:352022-12-31سياسي

سردار سلیمانی پرچمدار مبارزه با استکبار بود


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی مکتب حاج قاسم سلیمانی را از بهترین مکتب ها و وی را پرچمدار مبارزه با استکبار دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام میثم فیاضی، پیش از ظهر شنبه در همایش بین المللی یاران سلیمانی در ارومیه با اشاره به جایگاه والای شهدا گفت: کسانی که در راه خدا از جان گذشتند ثواب و جایگاه ویژه ای نزد پروردگار دارند و آنها عند ربهم یرزقون اند، به این معنی که شهدا زنده اند و نزد پروردگار خود روزی می گیرند.

وی با اشاره به شخصیت والای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نقش او در نابودی داعش در منطقه افزود: نابودی داعش هدیه سردار سلیمانی به مردم بود این گروهک تروریستی آمده بودند که برای همیشه بمانند و حکومت کنند اما حاج قاسم و دیگر شهدا و مدافعان حرم ریشه آن را خشکانده و اجازه عرض اندام بیشتر به تروریست ها را ندادند.

حجت الاسلام فیاضی عنوان کرد: سپهبد شهید قاسم سلیمانی که سال ها خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب بود پس از عمری مجاهدت و جانفشانی و در راه دفاع از امنیت مردم به آرزوی دیرین خود که شهادت بود رسید تا جهانی به احترامش قیام کند.

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی نمونه ای کم نظیر از مجاهدت، تقوا، حق طلبی، ولایتمداری، ظلم ستیزی و مردم داری بود که به قول بعضی ها، هرچه جستجو کردند عکسی از پشت میزنشینی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی پرچمدار مبارزه با استکبار بود

سردار سلیمانی پرچمدار مبارزه با استکبار بود