مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 13:552022-12-31بين الملل

انتقاد از عملکرد مقامات نیویورک در بحران سرما/ شبکه برق آمریکا مختل شد


سرمای شدید در طول توفان زمستانی و برف و بوران کم سابقه در ایالات متحده، شبکه برق این کشور را به طور جدی تحت تاثیر قرار داده است.

- سرمای شدید در طول توفان زمستانی و برف و بوران کم سابقه در ایالات متحده، شبکه برق این کشور را به طور جدی تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در طول هفته گذشته به دلیل سرمای شدید، وسایل گرمایشی در مناطق سرمازده آمریکا روی آخرین درجه خود بوده اند و شرکت های برق به سختی می توانستند برق کافی برای ادامه کار همه آن ها را فراهم کنند.

در همین راستا نیز تامین کنندگان برق در ایالات متحده وضعیت اضطراری اعلام کردند.

برخی از آن ها از افراد خواستند تا درجه حرارت وسایل گرمایشی خود را کم کنند و برخی نیز به اجبار مجبور به قطع برق خانه ها شدند.

ان پی آر نیز گزارش داده که توفان زمستانی و کولاک در شهر بوفالو در ایالت نیویورک تلفات زیادی برجا گذاشته و این امر باعث شده تا مقامات شهری و ایالتی به خاطر عدم آمادگی در برابر این بحران سرزنش شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، توفان زمستانی و کم سابقه در آمریکای شمالی که همزمان با جشن کریسمس مناطقی از کانادا و آمریکا را در بر گرفت، باعث قطع شدن جریان برق، سرگردانی انبوه مسافران در فرودگاه ها و محبوس شدن ساکنان در منازل خود شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عملکرد مقامات نیویورک در بحران سرما/ شبکه برق آمریکا مختل شد

انتقاد از عملکرد مقامات نیویورک در بحران سرما/ شبکه برق آمریکا مختل شد