مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 13:352022-12-31اقتصادي

حجم بالای سرمایه گذاری از ویژگی های بارز صنایع مستقر در ابهر


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: حجم بالای سرمایه گذاری از ویژگی های بارز صنایع مستقر در ابهر است.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: حجم بالای سرمایه گذاری از ویژگی های بارز صنایع مستقر در ابهر است.

مجید گلشنی ظهر امروز (10 دی ماه) در دیدار با نماینده مردم شهرستان های ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد: ویژگی بارز صنایع مستقر در ابهر، بهره وری بالایی انسانی و حجم بالای سرمایه گذاری است که رفع مشکلات آنها عزم جدی و همراهی همه مسئولان استانی را می طلبد.

وی با بیان اینکه به لحاظ تعداد پروانه های بهره برداری 20 درصد از صنایع استان در شهرستان ابهر واقع شده است، تصریح کرد: این امر در حالی است که به لحاظ سرمایه گذاری بیش از 40 درصد از حجم سرمایه گذاری را شامل می شود.

این مسئول با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان ابهر، یادآور شد: با توجه به پتانسیل های موجود در این شهرستان باید تلاش کنیم حلقه های مفقوده صنایع استان را ایجاد و زنجیره تولید در حوزه های مختلف را تکمیل کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به تدوین سند راهبردی صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، عنوان کرد: در تلاشیم این سند مطابق با سند راهبردی وزارتخانه تدوین و بومی سازی شود تا شاهد نتایج مطلوب آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم بالای سرمایه گذاری از ویژگی های بارز صنایع مستقر در ابهر

حجم بالای سرمایه گذاری از ویژگی های بارز صنایع مستقر در ابهر