مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 11:552022-12-31پزشكي

اوج گیری دوباره کرونا در آمریکا و افزایش بستری ها


مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا (CDC) روز گذشته (جمعه) از افزایش چشمگیر مبتلایان جدید کرونایی و افزایش بستری ها و ازدحام بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی این کشور خبر داده است.

- مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا (CDC) روز گذشته (جمعه) از افزایش چشمگیر مبتلایان جدید کرونایی و افزایش بستری ها و ازدحام بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی این کشور خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های داخلی در ایالات متحده گزارش کرده اند که موارد ابتلا به کووید در بیشتر ایالات در حال افزایش است و مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا، تنها در یک هفته اخیر بیش از 400 هزار عفونت جدید را در سراسر این کشور گزارش کرده است.

گزارش ها همچنین حاکیست، اگرچه هنوز آمار مرگ و میر کرونایی افزایش چشمگیر و جدی نداشته اما تعداد بستری ها در بیمارستان ها و مراکز درمانی، رشد قابل ملاحظه ای داشته و این شرایط می تواند نگران کننده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیاهو نیوز، کارشناسان بهداشتی می گویند: طبیعی است که در فصل زمستان و با سرد شدن هوا موارد ابتلا به بیماری های تنفسی بیشتر شود اما اتفاقی که زمستان امسال غیرعادی بوده این است که مراکز درمانی آمریکا امسال با شیوع زودرس بیماری های تنفسی مواجه شدند و این امر می تواند فشار مضاعفی را بر کادر درمان وارد کند به ویژه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج گیری دوباره کرونا در آمریکا و افزایش بستری ها

اوج گیری دوباره کرونا در آمریکا و افزایش بستری ها