مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:052022-12-31حوادث

قاتل خاموش جان سه نفر در شهرستان نمین گرفت


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل اعلام کرد: سه نفر از ساکنان روستای انزاب پایین شهرستان نمین از توابع استان اردبیل بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسید کربن جان باختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر سعید مهری روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در این حادثه در ساعت 15 و 22 روز گذشته به اورژانس استان گزارش شده و در اثر آن، اعضای یک خانواده شامل پدر 55 ساله، مادر 45 ساله به همراه فرزند 22 خود به علت استنشاق گاز مونواکسید کربن دچار مسمومیت شده و جان باختند.

به گفته وی، طی 9 ماه امسال 9 نفر در اثر گازگرفتگی در این استان جان باخته اند و 218 مورد عملیات اعزام مصدومان ناشی از حوادث گازگرفتگی به بیمارستان ها و مراکز درمانی استان انجام شده است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل، دررفتگی و از جا درآمدن دودکش بخاری و آبگرمکن و استفاده از کباب پز گازی بدون دودکش در فضای داخل منزل را از دلایل عمده بروز حوادث گازگرفتگی در استان اردبیل ذکر کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز با بروز 370 مورد حادثه مربوط به گازگرفتگی در استان اردبیل، 10 نفر جان خود را از دست دادند.

مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت های پزشکی استان اردبیل نسبت به استفاده اصولی از وسایل گرمایشی در منازل در پی برودت هوا هشدار داد و اعلام کرد: کم دقتی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل خاموش جان سه نفر در شهرستان نمین گرفت

قاتل خاموش جان سه نفر در شهرستان نمین گرفت