مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 09:452022-12-31سياسي

جبلی: ده ها اثر در حوزه سریال و مستند آماده کلیدن زدن است


رییس رسانه ملی در دیدار با فعالان فرهنگی فارس از آماده بودن ده ها طرح و اثر فاخر جدید در حوزه سریال، مستند و نماهنگ برای تولید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیما در ادامه سفر به فارس و افتتاح طرح های جدید در صداوسیمای این استان، با اعضای جبهه فرهنگی انقلاب نیز دیدار و به گفت وگو نشست.

جبلی در این دیدار با بیان اینکه در دوره جدید تحول در رسانه ملی ارتباط با فعالان حوزه فرهنگ به عنوان یک شاخص برای انتخاب مدیران ارشد به ویژه در استان ها در نظر گرفته شده گفت: اگر این تعامل دوسویه برقرار شود می توانیم بسیاری از مشکلات فرهنگی در جامعه را برطرف کنیم.

  وی با بیان اینکه تلاش می کنیم مطالبه گری رسانه ای تبدیل به سیاه نمایی نشود تاکید کرد: مطمئنا می توانیم حتی مشکلات بسیار بزرگ را از طریق رسانه ملی در جامعه حل کنیم، وی آزاد سازی سواحل را از جمله این دستاوردها خواند و گفت: در صورت هم افزایی مستمر رسانه، دولت و دستگاههای اجرایی و مردم هیچ مشکلی روی زمین نخواهد ماند.

رییس صداوسیما به ریل گذاری جدید در رسانه ملی اشاره کرد و گفت: براساس سند تحول رسانه ملی 12 محور محتوای در حوزه های مختلف از جمله زنان، جوانان، پیشرفت، تاریخ معاصر انقلاب ، تاریخ معاصر کشور و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: ده ها اثر در حوزه سریال و مستند آماده کلیدن زدن است

جبلی: ده ها اثر در حوزه سریال و مستند آماده کلیدن زدن است