مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 09:052022-12-31فرهنگي

فراخوان خندستان پنجم منتشر شد


پنجمین جشنواره ملی تئاتر کمدی «خندستان» اسفندماه سال جاری در دو بخش صحنه ای و بیرونی در تالار هنر اصفهان برگزار می شود و علاقه مندان تا دهم بهمن ماه می توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

- ایسنا/اصفهان پنجمین جشنواره ملی تئاتر کمدی خندستان اسفندماه سال جاری در دو بخش صحنه ای و بیرونی در تالار هنر اصفهان برگزار می شود و علاقه مندان تا دهم بهمن ماه می توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

علی دادفر ضمن اعلام این خبر، به ایسنا گفت: تالار هنر (دفتر تخصصی هنرهای نمایشی) وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری دبیرخانه فرهنگی زاینده رود، با هدف شناخت و ارزیابی و حمایت از گروه های تئاتر کمدی در سراسر کشور و همچنین ارتقای کیفی آثار و تلاش در جهت ایجاد و ترویج فضای شاد، مبتنی بر فرهنگ اصیل ایرانی - اسلامی، نسبت به برگزاری پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر کمدی خندستان در دو بخش رقابتی صحنه ای و بیرونی اقدام کرده است.

او با اشاره به مشارکت حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این جشنواره، ادامه داد: پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر کمدی خندستان از ششم تا یازدهم اسفندماه سال جاری در تالار هنر اصفهان برگزار می شود و علاقه مندان برای شرکت در این رویداد می توانند آثار خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان خندستان پنجم منتشر شد

فراخوان خندستان پنجم منتشر شد