مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 21:302022-12-30سياسي

فتنه 88 به مراتب خطرناک تر از اغتشاشات اخیر بود/مردم در 9 دی انقلابی دیگر کردند


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فتنه 88 به مراتب خطرناک تر از اغتشاشات اخیر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید مهدی جوکار در جمع مردم شهرستان باشت با بیان اینکه حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب روزی بی بدیل بود اظهار کرد: انقلاب روزهای بزرگ و معجزات فراوانی دارد که قادر به ذکر همه آنها نیستیم.

وی با تاکید بر این که باید انقلاب را خوب بشناسیم افزود: از سال 57 تاکنون ده ها امداد غیبی دیده ایم که خود انقلاب از امدادهای غیبی بود انقلاب یکی از ده انقلاب بزرگ دنیا تاکنون بوده و صدها بار دشمنان به دنبال نابود کردن آن بوده اند.

این مسئول تصریح کرد: 9 دی هم انقلابی درون انقلاب بهمن 57 بود و مانند آن انقلاب های درونی دیگری مثل 13 آبان صورت گرفت و عدم کفایت سیاسی بنی صدر را نیز می توان انقلابی دیگر در دل انقلاب اسلامی یاد کرد و هر یک برای ما برکاتی داشتند.

ژ این استاد دانشگاه یادآور شد: 9 دی از آن جهت انقلاب بود که یک آسیب جدی را از سر راه این مملکت برداشت هر چند به ظاهر دعوای میان دو کاندیدای انتخابات بود اما همه دشمنان پشت آن قرار داشتند.

وی با تاکید بر اینکه باید چیستی و چرایی 9 دی را بدانیم زیرا به ما کمک می کند تا عرصه سیاسی را بهتر بشناسیم و دشمن شناسی بیشتری داشته باشیم یادآور شد: در اغتشاشات اخیر می بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه 88 به مراتب خطرناک تر از اغتشاشات اخیر بود/مردم در 9 دی انقلابی دیگر کردند

فتنه 88 به مراتب خطرناک تر از اغتشاشات اخیر بود/مردم در 9 دی انقلابی دیگر کردند