مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 19:502022-12-30سياسي

تفکر سنتی برای اداره استان، صنایع و معادن جوابگو نیست


استاندار خوزستان با بیان اینکه باید از مسیرهای کوتاه مدت و میانبر برای رسیدن به پیشرفت اقتصادی استان استفاده شود، گفت: تفکر سنتی برای اداره استان، - صنایع و معادن جوابگو نیست و این وظیفه بخش دانشگاهی است که کمک کند تا این امررا تحقق ببخشیم.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان امروز جمعه 9 دی ماه با حضور در یادمان شهدای گمنام شلمچه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، وی در حاشیه این آیین معنوی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیارت شهدای گمنام توفیق بزرگی بود که امروز نصیب ما شد و به دلیل عظمت و بزرگی مردم، منطقه و شهدا فعالیتمان را از خرمشهر، شلمچه و آبادان آغاز کردیم.

حسینی محراب با اشاره به برنامه های بلندمدت و کوتاه مدت خود برای پیشرفت استان بیان داشت: توجه به بخش های زیربنایی، رسیدگی به معیشت مردم، اشتغال در مناطق روستایی و شهری، آب آشامیدنی، طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری و ….

از جمله برنامه های مدنظر برای خوزستان است.

وی تأمین آب آشامیدنی سالم و پایدار برای مردم خوزستان را یکی از دغدغه های دولت دانست و عنوان داشت: ابرپروژه غدیر یکی از طرح های مهم و عظیم در کشور بود بنابراین در نظر داریم تا بخش بعدی آن را در مناطق دیگر اجرا کنیم و زنجیره این طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر سنتی برای اداره استان، صنایع و معادن جوابگو نیست

تفکر سنتی برای اداره استان، صنایع و معادن جوابگو نیست