مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 17:202022-12-30اقتصادي

3 سوله بزرگ کارگاهی در زندان های شیراز و داراب به بهره برداری می رسد


مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور درخصوص راه اندازی سه سوله بزرگ کارگاهی در زندان های شیراز و داراب قول مساعد داد و گفت: تا پایان خردادماه سال آینده این سه سوله به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رحیم مطهرنژاد در دیدار با رییس کل دادگستری فارس بر توسعه اشتغال زندانیان، استفاده حداکثری از ظرفیت اشتغال زندانیان باز و پابند الکترونیک تأکید کرد و گفت: بنیاد تعاون زندانیان بیش از 70 سال قدمت دارد و 37 هزار زندانی در اشتغال داخل و پیرامون و با اشتغال نشسته حدود 50 هزار زندانی مشغول به کار هستند.

وی افزود: اگر ما بتوانیم در زندان ها برای زندانیان اشتغالزایی کنیم آسیب متوجه زندانی، هم بندی زندانی، خانواده وی و جامعه نمی شود و این آسیب ها به حداقل درجه ممکن می رسد.

مطهرنژاد اضافه کرد: زندانی محصول دستگاه قضایی کشور نیست، همه در تولید زندانی نقش و سهم دارند، زندانی در دوران محکومیت و پس از آزادی به کار نیاز دارد و ضرورت دارد همه دستگاه ها و خیرین، با بنیاد تعاون زندانیان همکاری کنند.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور درخصوص راه اندازی سه سوله بزرگ کارگاهی در زندان های شیراز و داراب قول مساعد داد و اظهار امیدواری کرد که تا پایان خردادماه سال آینده به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 سوله بزرگ کارگاهی در زندان های شیراز و داراب به بهره برداری می رسد

3 سوله بزرگ کارگاهی در زندان های شیراز و داراب به بهره برداری می رسد