مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:302022-12-30سياسي

مسئولان با روحیه جهادی به ملت خدمت کنند


مردم خوب و وفادار ما باوجود فشارهای اقتصادی و گرانی ها وفاداری خود به نظام و حمایت خود از مسئولان اعلام کردند و می طلبد مسئولان با روحیه جهادی به آنها خدمت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندر دیر با تبریک حماسه 9 دی، اظهار داشت: نهم دی ماه را باید به عنوان یک برگ زرین در کارنامه ملت بزرگ ایران و نقطه عطف بزرگ در تاریخ انقلاب مطرح کنیم.

امام جمعه دیر افزود: نهم دیماه نماد ولایت مداری، عزت طلبی و استقلال طلبی و خداباوری و بصیرت ملت ایران معرفی کنیم.

وی درباره دلیل بزرگداشت نهم دیماه سال 88، بیان کرد: خدا در قرآن نسبت به بزرگداشت ایام الله دستور داده است، روز نهم دی ماه 88 واقعاً مصداق بارز یوم الله بود که ملت ایران تحت عنایات الهی و هدایت های ائمه اطهار و خصوصاً سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع)، بزرگترین توطئه خارجی و فتنه داخلی علیه انقلاب اسلامی و نظام ولایی را درهم شکست و توطئه گران خارجی و فتنه گران داخلی همسو با بیگانگان را ناکام ساخت.

حسینی با بیان اینکه فتنه 88 به مراتب خطرناک تر از جنگ تحمیلی بود، گفت: در جریان جنگ هشت ساله مردم دشمن را می دیدند و سال ها سابقه دشمنی اش را می دانستند و همگان مقابلش ایستادند اما فضای فتنه فضای غبارآلود است و حق و باطل بهم آمیخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با روحیه جهادی به ملت خدمت کنند

مسئولان با روحیه جهادی به ملت خدمت کنند