مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:202022-12-30بين الملل

تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار تحریم جهانی کابینه نتانیاهو شد


وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه ای از تمامی کشورهای جهان خواست تا کابینه بنیامین نتانیاهو را تحریم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (جمعه) و یک روز پس از رأی اعتماد کنست به کابینه بنیامین نتانیاهو، در بیانیه خواستار تحریم جهانی نتانیاهو شد و او کابینه اش را یک تهدید موجودیتی برای ملت فلسطین دانست.

به نوشته وبگاه روسیا الیوم، در این بیانیه آمده است که اگر جناح راستگرای تندروی اسراییلی بتوناد به کار خود ادامه دهد، این به معنای اشغال بیشتر خاک فلسطین، گسترش شهرک سازی ها و تکمیل سیستم آپارتاید علیه فلسطینیان است و هرگونه فرصتی برای تشکیل مسأله فلسطین طبق مرزهای 1967 به پایتختی قدس شرقی از بین می رود.

رام الله هچنین مسئولیت تمامی طرح ها و برنامه های استعماری و نتایج فاجعه آمیز آن را متوجه بنیامین نتانیاهو دانست و تأکید کرد که این اقدامات می تواند موجب انفجار توده های مردم در کرانه باختری، غزه و قدس شرقی و بسته شدن باب هرگونه حل و فصل سیاسی موضوع فلسطین باشد.

وزارت خارجه فلسطین همچنین در بیانیه خود از سکوت جامعه جهانی در قبال حضور افرادی چون بن غفیر و بزالل اسموتریچ در کابینه نتانیاهو که خوی وحشی گری در قبال فلسطینی ها دارند، ابراز تعجب و شگفتی کرد و آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار تحریم جهانی کابینه نتانیاهو شد

تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار تحریم جهانی کابینه نتانیاهو شد