مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:202022-12-30سياسي

حاج قاسم بهترین الگو برای مسئولان است


امام جمعه گرگان با بیان اینکه سردار سلیمانی مرد میدانِ هدف بزرگ حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بود، گفت: اگر امروز بخواهیم برای مسئولان خود یک الگو در نظر بگیریم بهترین الگو حاج قاسم سلیمانی است.

- ایسنا/گلستان امام جمعه گرگان با بیان اینکه سردار سلیمانی مرد میدانِ هدف بزرگ حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بود، گفت: اگر امروز بخواهیم برای مسئولان خود یک الگو در نظر بگیریم بهترین الگو حاج قاسم سلیمانی است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز جمعه 9 دی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: روز 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی روز بسیار مهم است، حادثه ای که برای روز 9 دی اتفاق افتاد باید تا همیشه برای ملت ایران سرمشق و روشن کننده باشد و به عنوان راهنما و چراغ راه جلوی چشم مردم ما قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی در سال 1388 خیال خامی درباره ملت ایران دیده بودند و می خواستند به آن جامه عمل بپوشانند، بیان کرد: دشمنان می خواستند نظام مقدس جمهوری اسلامی را به هم بریزند اما آنچه که مشت محکمی بر دهان دشمنان زد حضور کوبنده ملت ایران در حماسه 9 دی بود.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه مردم در میدان نشان دادند که دیگر زمان این خواب ها و خیال های دشمن برای ملت ایران گذشت و دشمنان نمی توانند کاری از پیش ببرند، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم بهترین الگو برای مسئولان است

حاج قاسم بهترین الگو برای مسئولان است