مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:102022-12-30اقتصادي

سرشاخه های قیمت گذاری جعلی ارزهای خارجی شناسایی و روانه زندان شدند


روابط عمومی وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد تعدادی از گردانندگان و سرشاخه های قیمت گذاری جعلی ارزهای خارجی در کشور شناسایی و دستگیر شدند.

- روابط عمومی وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد تعدادی از گردانندگان و سرشاخه های قیمت گذاری جعلی ارزهای خارجی در کشور شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: طی انجام اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) به منظور ثبات بخشی به روند بازار ارز و برخورد با عوامل برهم زننده آن، تعدادی از گردانندگان و سرشاخه های اصلی کانال ها، گروه ها و صفحات مجازی که درصدد قیمت گذاری جعلی ارزهای خارجی، انجام معاملات فردایی و سوداگری بودند، مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفته، شناسایی و دستگیر شدند.

در این راستا با اشراف اطلاعاتی کارشناسان این وزارتخانه 11 نفر از عوامل موثر بر نوسانات غیرعادی بازار ارز در شبکه های اجتماعی با دستور مقام محترم قضایی بازداشت و روانه زندان شدند.

همچنین شناسایی 320 نفر از عوامل اصلی مرتبط با کانال ها و گروه های مجازی نیز انجام پذیرفته است که به زودی اقدامات لازم جهت برخورد با این عناصر مخرب بازار ارز صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرشاخه های قیمت گذاری جعلی ارزهای خارجی شناسایی و روانه زندان شدند

سرشاخه های قیمت گذاری جعلی ارزهای خارجی شناسایی و روانه زندان شدند